Politica de livrare a serviciilor
Pentru a cumpăra un anumit serviciu este nevoie de o rezervare prealabilă care poate fi făcută pe aplicatia Upfit.today, 24 ore din 24, 7 zile din 7.
Rezervarea și apoi cumpărarea unui anumit serviciu se face accesând pagina de prezentare a fiecărui serviciu.
Conținutul rezervării și intenția de cumpărare fermă din partea Cumpărătorului sunt confirmate prin accesarea butonului de trimitere a rezervării.
Prin înregistrarea unei rezervării pe site, Cumpărătorul își manifestă expres dorința de achiziționare a serviciilor. După plasarea rezervării pe site, Cumpărătorul va primi un email prin care este informat că rezervarea a fost înregistrată, un email prin care este informat că rezervarea este confirmată și pașii necesari pentru plata serviciului rezervat.
Prețul fiecărui serviciu este indicat pe pagina de prezentare a fiecărui serviciu. Pentru serviciile prestate/livrate, Vânzătorul/Prestatorul va emite factura fiscală pe care o va transmite prin intermediul poștei electronice către Cumpărător.
Prin trimiterea rezervării către Vânzător, Cumparatorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic.
Politica de anulare a serviciilor
Orice reclamație privind livrarea în mediul on-line a serviciilor către Client va fi adusă la cunoștința Vânzătorului în maximum 48 de ore de la derularea serviciilor, prin e-mail la adresa: admin@bestbodyfitness.ro, urmând ca firma să soluționeze reclamația în cel mai scurt timp posibil.
Din motive de organizare și funcționare, în cazul în care serviciile nu pot fi livrate ,valoarea maximă a obligațiilor Vânzătorului față de orice Client în cazul nelivrării unui serviciu este valoarea sumei încasate de la Client pentru respectivul serviciu.