Politica de Livrare-Anulare

Politica de livrare a serviciilor

Pentru a cumpăra un anumit serviciu este nevoie de o rezervare prealabilă care poate fi făcută pe aplicatia Upfit.today, 24 ore din 24, 7 zile din 7.

Rezervarea și apoi cumpărarea unui anumit serviciu se face accesând pagina de prezentare a fiecărui serviciu.

Conținutul rezervării și intenția de cumpărare fermă din partea Cumpărătorului sunt confirmate prin accesarea butonului de trimitere a rezervării.

Prin înregistrarea unei rezervării pe site, Cumpărătorul își manifestă expres dorința de achiziționare a serviciilor. După plasarea rezervării pe site, Cumpărătorul va primi un email prin care este informat că rezervarea a fost înregistrată, un email prin care este informat că rezervarea este confirmată și pașii necesari pentru plata serviciului rezervat.

Prețul fiecărui serviciu este indicat pe pagina de prezentare a fiecărui serviciu. Pentru serviciile prestate/livrate, Vânzătorul/Prestatorul va emite factura fiscală pe care o va transmite prin intermediul poștei electronice către Cumpărător.

Prin trimiterea rezervării către Vânzător, Cumparatorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic.

 

Politica de anulare a serviciilor

Orice reclamație privind livrarea în mediul on-line a serviciilor către Client va fi adusă la cunoștința Vânzătorului în maximum 48 de ore de la derularea serviciilor, prin e-mail la adresa: admin@bestbodyfitness.ro, urmând ca firma să soluționeze reclamația în cel mai scurt timp posibil.

Din motive de organizare și funcționare, în cazul în care serviciile nu pot fi livrate ,valoarea maximă a obligațiilor Vânzătorului față de orice Client în cazul nelivrării unui serviciu este valoarea sumei încasate de la Client pentru respectivul serviciu.